Portakalgeliyor Yasemin hanım için arıyorum sürekli Hala boşluk yok , alabilen oldu mu yazar mısınız haftam biticek daha gidemedim ya …
Portakalgeliyor Portakalgeliyor @Gulsurmeli öne çıkması için napabiliriz kocaelindeki anneler görsün istiyorum ?
pamuk_anne Portakalgeliyor ben alikahyadan randevu aldım, üniversite biraz sıkıntılı haklısınız. Üstte kalsın diye yorum yazıyorum
esra556141 Portakalgeliyor hastanede çalışan birine aldirdik onu bile zor aldık haftalar öncesi cok dolu yarin giricem nasip olursa 23+3
Gulsurmeli Portakalgeliyor postunuza yorum yaparak üstte kalmasını sağlayabilirsiniz annemiz.. Keyifli forumlar dilerim.. 💜
esra556141 pamuk_anne alabildiyseniz ne mutlu ben ulaşıp konusmadim bile gunlerce 1 saat telefon başında oturdum mesgul çaldıkça aradim ama yok maalesef alamadım alikahyadan
Portakalgeliyor esra556141 hayırlısı olsun valla marttan beri arıyorum bilerek haftalık acıyoruz diyo ama her hafta aradım günde 3-4 kez yok 1 kere bulamadım
mercimeginanne esra556141 0 (262) 303 75 00 bu numarayı arayıp özel randevuya bağlanıcaksın yani 2 ye basıcaksın
pamuk_anne esra556141 telefonla ulaşamayinca randevuma gittiğimde bizzat kendim aldım. Telefonla ben de ulaşamadım çünkü, gidince hemen verdiler
Portakalgeliyor esra556141 alikahyaya baktım doktor hemşire vs berbat küstahlar geçen sene resmen alay etmişlerdi kese olur mu bu değere vs diye kendi doktorum görüo ultr kağıdı verdi herkes anlar görünüyor zaten bunlar morel bozmaya bire bir . 😃
mercimeginanne Portakalgeliyor bi sabah bir akşam üstü ara hergün anca öyle denk getirebilirsin. Biraz randevu almak zor oluyor malesef. Aralıkta her hafta randevu açılıyordu ama şimdi ikihaftada bir açılıyormuş duyduğum kadarıyla
Portakalgeliyor mercimeginanne az önce aradım abi açtı valla açık açık şu saatler arası ara günde 25 kere arayan bir hastamız var mesela dedi dedim abi nasıl doluyor anlamıyorum bende arıyorum ama bulamıyom adamda ne zaman açılır belli değil hergün ara her an açılabilir dedi :)
mercimeginanne Portakalgeliyor bana da öyle demişlerdi o yğzden ben bi sabah birde öğleden sonra arıyordum 3. gün denk gelmiştim 😂
pamuk_anne Portakalgeliyor aksine ben de çok memnunum, ikinci doğumum olacak. İlk dogumdaki gebe okulu olsun, doğum esnasında ebelerin yaklaşımı olsun çok iyiydi. Allah iyilerle karşılaştırsın her yerin iyisi kötüsü var 😊
esra556141 Portakalgeliyor bende sadece 1 kere gittim detayli ultrasona yonlendirsin diye fatma sari diye bi doktora iyidi ama devlet hastanesi cok bise beklememek lazim disarda sira bekleyen bir sürü insan oluyo öyle enine boyuna bakamiyolar kendi cabucak bakıp iyise iyi diyo tamam cihazlarida okadar gelismis değil galiba gitmisken muayne oldum ozman bi tane resim vermişti kafasi neresi ayaklari neresi emin olamadim ama 1 hafta oncesi kendi doktorumun verdiği resimde omuriligine kulağına kadar gözüküyodu