zeynep1a2 Kızlar alttan muayene oldum dogumu tetıklesin dedi doktor ama cok agrım var gecmedı hala 5 saattır. Bu durumu yasayan var mı
Bsraozturk zeynep1a2 doktorunuzun da dediği gibi doğumu tetiklemiş muhtemelen gününüz çoktan gelmiş zaten, bi an önce kavuşursunuz inşallah 🤲🏻
Esekoldurengunes haftamda erken doğum riskim çıktığı için çatı muayenesi olmuştum. Hiç ne ağrı olmuştu ne de lekelenme. Sizin artık doğum zamanınız geldiği için ağrınız olmuş olabilir. İnşallah bir an evvel doğurup bebişinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız.