Selam kizlar.. bugun dr kontrolum vardi 36+3uz bu zamana kadar boy ve kilomuz haftasiyla uyumlu gitmisti bir sorun yoktu bugun kontrolde 10 gun geriden geliyo kilo alimi yavaslamis dedi dr 200 gram almis 2 haftada neden olabilicegine dair bisey soylemedi kalp atisi ve sivisi guzel ama kilo alimi yavas dedi kan ve idrar tahlil verdim sonuc bekliyorum basina boyle bisey gelip bebegini sorunsuz saglikli kucagina alan var mi ?