Caglabade Merhaba sevgili anneler ve anne adayları dün tiroidlerimi kontrol ettirdim ve doktor iyot tableti kullanmamı önerdi aranızda iyot tablet kullanan var mı acaba daha önce duymamıştım yardımcı olursanız sevinirim💐
Dilara0638 Caglabade iyot tableti duymadım ama benim kullandığım folikasitin içinde iyot bulunuyor hangi durum için önerdi bunu size ?
ecemiko Caglabade iyot tabletin ismi var mı acaba ? Ben iyot eksikliğinden dolayı jodid isminde bir ilaç kullanıyorum
Caglabade Dilara0638 i mom diye bir tablet ama ondaki ürünler benim kullandığım aka bir vitaminde var sadece iyot yok
derindemir ecemiko banada doktorum jodid kullan dedi ama hem hamilleikte hemde tüm emzirme sürecinde kullanıcaksın dedi.sizin doktorunuz kullanım şekliniz hakkında ne söyledi acaba
Caglabade Sbldyr hayır işe yaramamakla bir alakası yok iyot kullanımına gerek kalmadı zaten doktorumu değiştirdim ve kramplarım vardı bundan ötürü ayrıca bu tarz takviyeleri doktorunuz sizin tahlil sonuçlarınıza bakarak verir bu yüzden doktorunuz neyi önerdiyse ona devam edin 🍀