Havvacennet Merhaba kızlar 29+3 haftalık hamileyim şehir Hastanesi’ne gidiyorum her seferinde başka doktora gidiyorum bir türlü karar veremedim sizden ricam hangi doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz
Dilara0638 Havvacennet bende sürekli doktor yerine farklı farklı asistanlarla karşılamaktan sıkıldığım için hastaneyi değişmek zorunda kaldım
mhndshnm Arkadaşlar bende bir şey soracağım. Randevu alırken 36 hafta ve üzeri yazıyordu. Randevu alsam doktor bakar mı? Bilginiz var mı?
Demir06 mhndshnm bakmaz almayın giriş yaparken sat ı görüyor daha önce gitmişseniz sekreterler kayıt açmıyorlar
Mugemurside1 Merhaba kızlar bende birşey sormak istiyorum 30 haftadan sonra doktorlar kaç haftada bir kontrole çağırıyor
Demir06 mhndshnm yine de sat ı soruyorlar,farklı söylerseniz doktor tepki verebilir.Riske atmayın bence