Derya Seyhan-Sefa07 tetenoz , gebeliğin 20 haftasında ilk dozunu vuruyorlar daha sonra da 2. Dozunu ama onu ne zaman burduklarını bende bilmiyorum daha o aşamaya gelemedim
Rabiakru Emel38 https://www.uzmandoktor.net/tetanoz/sss/tetanoz-asisindan-sonra-banyo-yapilir-mi bende burdan okumuştum yine de hemşirenin dediğini yapın tabiki☺️
Seliner Ben de 20+3 te oldum ama kalçamdan yaptılar kol olmaz dediler. 2. Dozdan da bahsetmediler. Kaç gün oturamadım üstüne popomun. 2. Doz mutlaka oluyor mu?