Hat_ice Busra534 Canım detaylı ultrasonda kız bebeklerin rahimlerini görüyorlar erkek bebeklerde rahim olmadığı için detaylı ultrason cinsiyet için kesin oluyor doktorum böyle söylemişti bence kız bebeğin doktorun kafası güzel geldi bana 😄 inşallah kordon falan görmüştür
Busra534 Hat_ice sağlıklı olsun sağlıklı doğsun ama gerçekten bi doktor nasıl olurda kız ve erkek bebek ayrımını göremez bu zamana kadar anlamıyorum. Kızım diye elime karnıma koyduğumda oğlum demem birden gerçekten çok farklı
Mimhb Busra534 hangi şehirdesiniz? Hangi doktora detaylı yaptırdınız? Hep gittiğiniz doktormuş birde nasıl söyledi size bunu? Çok ilginç cidden
Anneyim_ben1 Busra534 özele mi gittiniz? Ultrason makineleri falan çok eski değildi dimi? Çok şaşırdım canım
Busra534 Anneyim_ben1 evet iZmirde alsancakta lotus diye bi merkezde yaptırdık ama doktor o kadar emin ve tepkili bir şekilde kız dediki biz bile sorduğumuza pişman olmuştuk. Kontrollerim içinde özele gidiyorum ve cihazımız o kadar kaliteli ki 4boyutlu gösteriyor. Sadece aklıma geldi bugün bi organına bakalım dedim. Dedim ve şok olduk. Ama başka biryere daha gidicem kordondur inşallah 😔
Busra534 kucuktosbik27 doğumda öğrenseydim herhalde o an ile kabullenemezdik bizimmi değilmi diye. Hala inanamıyoruz eşimle 😭
kucuktosbik27 Busra534 sen bence kontrole git tekrar ordada erkek derlerse otur bebişinle konuş eşinde konuşsun oğlum bize senin kız olduğunu söylediler ama sen bize süpriz yaptın oğlumuz olacağı için çok mutluyuz seni çok seviyoruz sen sağlıklı ol yeterki diye ikinizde severek konuşun her fırsatta. Bunu neden diyorum bebek anne karnında da olsa sizi duyuyor onu sevdiğinizi hissediyor siz de şuan bir travma yaşıyorsunuz ki bu çok normal. Benim akrabama oğlu olcak diye kaynanası habire kız olsun diye baskı yaptı kadın doğurana kadar ağladı niye kız değil diye. Çocuk doğdu babanne kız gibi süsledi çocuğu çocuk büyüdü ve kız gibi davranıyor cinsiyetinden memnun değil tamamen hamilelikteki o travmadan kaynaklanan bir durum malesef siz kendinizi telkin edin sürekli şok yaşadınız normal bir durum kim olsa şoka girer. Sadece oğlum olacağı için çok mutluyum gibi sözlerle bebeğinizin iyi hissetmesini sağlayın. Örnek verdim tabi böyle olcak diye birşey yok ama kontrole gidip cinsiyet aynı çıkarsa kendinizi telkin etmenizi tavsiye ederim
Vildan19 Busra534 kanda cinsiyete baktır ben oyle yaptım Türkiye de yapıyorlar mı bilmiyorum ama ben 9. Haftada öğrendim
Haticeaden Busra534 ay inanmıyorum nasıl böyle olabilir özele mi devlete mi gidiyordun ayy üzücü durum alınanlar için
Es_eskaya51 Busra534 ben şok ya kusura bakmayin ama bide komik ne demek 33cu hafta allah gonlunuze gore versin insallah doktordan sonra yazin olurmu meraktayim
Busra534 Es_eskaya51 farklı bir hastaneye daha gittim evet onlarda erkek dedi bu zamana kadar nasıl görünmedi çok şaşkınım . 😕
Eceee7 Busra534 bizde 33 e girecez kiz her gidişim de hocam kiz demi karnim sivri herkes erkek gibi diyr dedim gecen yine guldu herseyini aldik hep.pembe suan bi affaladim saka gibi detaylıda kiz deyip simdi.erkek evladınız kiz.da olsa erkekte Allah sağlık versin eşyalarını e bebek değiştirir belki ama.diger mağaza ve internet nasıl.olur bilemedim
Busra534 Eceee7 detaylıda ve diğer 1 doktorda kız dediği için odayı ve kıyafetleri yapmıştık hazırlamıştık. İade seçeneğimiz yok 😔 ama işte psikolojik olarak şoktan çıkamıyoruz.
N_A_Z_L_I_M Busra534 Canım vallahi çok şaşırdım Çok zor Allah yardımcınız olsun Canım doktor bu zamana kadar kız deyip bu saatten sonra erkek derken hiç utanmadı mı, gerilmedimi, açıklama yapmadı mı🤔 Doktora gideceğini söylemişsin sonucu bizlere de bildir canım
Busra534 N_A_Z_L_I_M gittim net bir şekilde erkek çıktı. Bu zamana kadar görünmeyen erkek organı şıp diye görünüyodu. 33 haftadir kız diye nereye baktılarsa artık doktorlarada güvenemiyorum
24undebiranne Busra534 aayyy bende 16 haftalikta filam erkek dedi bi kac doktor sonra kesin kiz dediler ayrintilisa suanda kiz 30 haftaligiz bizde insallh son anda oyle bi supriz olmaz cunku herseyimizz pembeee 😁