Cigdemmom Kızlar biraz grip gibiyim kuru incirler kayısılar aldım almışken birde kış çayı alayım dedim yalnız bitki çayları zararlı demledim ama içmeye korkuyorum yani Yeşilçay gibi değil içinde bir çok bitki olan kış çayı sizler içiyor musunuz
Leylaalin Cigdemmom Onlar çok karışık oluyor sadece ıhlamur içile biliyor diye biliyorum ben hamileliğim boyunca hiç bitki çayı içmedem Süt bal içebilirsiniz sicak suyun içine limon sıkın icin ben öyle yaptım
[silindi] Cigdemmom cok karisik olduğundan guvenemedim ben gerci cok karisik olmasi ayni zamanda içindekilern miktar olarak da az olmasini sağlıyor. Ama ilk gebeligimde içmiştim ya😅 oyle o zaman beslenme konusunda aşırı cahildim 😅