GkhanBurcuzer Merhaba anneler 20günlül bebegim var emziriyorum fakat emzirfikten sonra tekrar aranıyor ve emzik verıyorum emziği bi çekişi var sanki kaç saat aç kalmış gibi eniyor,çok üzülüyorum doymuyorum sütüm var az değil ne yapacağımı bilemıyorum🙁ve göğüsüme gelince 1 dk sonra gaz sancısı var gibi kırmızı oluyor ağlıyor bırakıyor sızce normalmı bunları yaşayan varmı?
Knber GkhanBurcuzer canım bazı bebeklerin emme reflexi çok kuvvetli oluyor o yüzden emmek istiyordur aç olsa durmaz
Ahmedinannesi GkhanBurcuzer ben akşama kadar emziriyorum emdikçe emmek istiyor😅24 günlük olduğu için şimdilik müdahale etmek istemiyorum ama 2,3 aylık olunca düzene sokmaya çalışacağım inşallah😐
GkhanBurcuzer Knber vallah canım ne yapacağımı bilemedim aç sanıyorum çok üzülüyorum doyuramıyordu diye
Knber GkhanBurcuzer tamam işte kuzum emme reflexi güçlü emziği iyiki alıştırmışsın yoksa seni emzik yapardı ben alıştıramadım emziğe ilk bebeğimi mahvoldum tokken açken sürekli emmek istiyodu bu bebeğime alıştırırım inş
GkhanBurcuzer Knber ay çok sağl bende doymuyor ondan devamlı beyni emmek istiyor sandım.bide bezi hep çişli yani çişini yapıyor hep
Knber GkhanBurcuzer çişli olmasıda doyduğu anlamında kuzum ne kadar çiş yaparsa o kadar doyuyor demekki ☺️
Betul43 Kızlar bnm bebegımde 4 gunluk sarı sut glıyor arkadasın dedıgı gbı kıpkırmızı oluyo emıp duruyo acaba bnm sutummu yok nasıl anlayablırm
GkhanBurcuzer Betul43 bir kaç gün sonra normal rengine döner canım merak etme gelir tam 10 gün sonra normal süt gelir