12345tugba Beta 45.5 çıkmıştı gebelik olabilir dendi şimdi ise pembe akıntı geliyor neden oluyor çok korkuyorum ☹️
Minnosunannesiii 12345tugba zaten gebelik var demek 45 olmasi hastaneye gidin allah korusun dusuk se filan ilac verirler
12345tugba Deniz59 Rengi çok karışık aslında kahvetrengi pembe gibi birşey eşim işte doktora gidemedim ama şuan lekelenmem olmuyor yarın gidicem doktora ☹️
gamze1126 12345tugba bence ilgilenirler. gebelik olabilir degil var hcg 31 le öğrendim ben. sonra 59 oldu 1.5 gün sonra. acile gidin bence
Minnosunannesiii 12345tugba ilgilenmek zorundalar canim ilgilenirler mi ne demek isleri bu lutfen hemen hazirln ve cikin gidin hastaneey