Ebrumihrimah Seragurkan keşke bende uyuyabilsem öğlen uykum yok sabah 8 9 gibi kalkarım gece 12 gibi yatmaya çalışırım ama tam uyku haline gecmem imkansız 😂
Seragurkan Seragurkan sanırım daha yeni gebelerde mevcut olabiliyor 😅 son zamanlarımızda hiç sanmıyorum ki uyuyalım