Znrr 42esra canım henüz hamile değilsin ama bebek düşünüyorsun galiba ve aşın çıktı. Daha hamile olmadığın için bi kadın doğum doktoru ile durumu konuşarak vurdur istersen aşını. Hamileyken tavsiye edilmiyor çünkü.
Ebrumihrimah bus91 öğretmenlere aşı gelmiş gebe değil galiba gebelik düşünüyor ilerde sorun olur mu demiş galiba en azından ben öyle anladım ,🤭 Konu hakkında bilgim yok 🤷🏼♀️
Askiletotomsu Buketttttt öğretmenmis Öğretmen olduğu için aşı vakti gelmiş 😂😂😂 Ama anne olmak istiyormuş Anneliğe bı sıkıntı yaratirmiymis ası olmak
Umudumbitmedi pink_dream25 hemen gebelik düşünüyormuş aşının vücuda nasıl bir etkisi olacağı riskine girilir mi bilmiyorum dr lardan fikir alın
Znrr pink_dream25 hamileler üzerinde herhangi bir test yapılmadı. Yani nasıl bir etki göstereceği belli değil. Belki size belki bebeğinize zarar verebilir Allah korusun. Benim doktorum vurulamayacağımı söyledi ve burada okuduklarımdada doktorlar genelde önermiyormuş.
Oaxell pink_dream25 hamilelere vurmuyorlar diye biliyorum çünkü her hangi bir cevabı tam olmadığı için önermiyorlar ki zaten vurdurmamak daha iyi ne olur ne olmaz bilemeyiz bile bile riskede atmamak lazım
PerinU pink_dream25 bende sordum doktoruma vurdurma dedi bana da . Bebeğe Herhangi bir yan etkisi olup olmayacagı bilinmiyormuş 🤷🏻♀️
Ozlem23 pink_dream25 hamileler üzerinde denenmedi diye biliyorum ben nasıl bı etki yapacağı bilinmediği için onerilmiyo
Canimoglummmm 42esra Ben asi olanlarin 3 ay gebelik düşünmemesi gerekir denildiğini duydum canım.Doktoruna sor.
Umudumbitmedi 42esra hemen gebelik düşünüyormuş aşının vücuda nasıl bir etkisi olacağı riskine girilir mi bilmiyorum dr lardan fikir alın
PurpleTail 42esra Gebelik düşünüyorsanız yaptırmamanız gerekiyor ben de öğretmenim ve hamileliğimi öğrendikten sonra doktorum bana emzirme dönemine kadar aşı olmamanı tavsiye ederim diye öneride bulunmuştu. Aşı çıktığı halde o yüzden ben de olamadım
Ogretmenanne35 PurpleTail ben de Doğumdan sonra olmayındüşünüyorum hamileyken olmayacağım çok fazla hamileler üzerine çalışma yapılmamış çünkü
Ogretmenanne35 PurpleTail ben de Doğumdan sonra olmayındüşünüyorum hamileyken olmayacağım çok fazla hamileler üzerine çalışma yapılmamış çünkü