Herkese merhaba malum bebeklerimizin sağlıklı olması şu an bizim için herşeyden daha önemli. Bizde yediğimiz bazı ürünlerin sakıncalı olup olmadığını merak ediyoruz. Bugün bir tanıdığım dedi ki ben eşim hamileyken çok yaş hurma yedirdim. Bende faydalarını ataştırmaya başladm lakin düşük riski olanlar yemesin yazıyordu sizce inanmalı mıyım internette yazan herşey doğru çıkmıyor çünkü. 9+4 hamileyim ve sabah akşam progestan kullanıyorum.