MelikeBA @Glsm_94 Glsm_94 6. Haftamda ben de yasamistim. 200 mg progestan fitil ve proluton igne kullandim. Gonlunu ferah tut bol bol dinlen. Igneyle destekleyebilir istersen bir danis doktoruna.
Elcnbykckr Canım bende yeni hamile olduğmu öğrendim daha kese falan göremedik biz çok yeni olduğu icin. Dün kahverengi lekem gelmeye başladı gittim progestan 200mg verdi yat dinlen dedi
Glsm_94 ratatosk bugun tekrar gittim ıgnede verdi 3 gun arayla kese gunume gore kucuk dedi haftaya tekrar bakıcakmıs dusme riski fazlaymış
ratatosk Glsm_94 inşallah geç döllenme olmuştur sıkıntısız atlatırsınız. Bol bol dinlenin ve bol su için. Sakın iş falan yapmayın bu süreçte inşallah tutunur bebecik🙏🙏
Glsm_94 ratatosk ıgne olduktan sonra agrısı hemen gecıyormuydu sizde ben dun oldum ıgne yeri hala acıyor
ratatosk Glsm_94 iğne yağlı olduğu için baya yakıyor bacağım bile kasılmıştı benim. Hemşire vazelin varsa hafif hafif masaj yapabilirsin iğne yerine demişti.
Glsm_94 ratatosk banada oyle soyledı ama dokundukca acıyor hala oyle Olunca merak ettim tesekkur ederim
ratatosk Glsm_94 rahat olsun içiniz ben 10 gün vuruldum bi gün sağdan bi gün soldan ilk günler nasıl oturacağımı bilememiştim ama sonra alışıyor vücut hissetniyorsunuz bile
greybrde Glsm_94 yaşamadım ama gebelikte kanama genelde sıkıntı başka doktora birdaha muayne olun derim