fatmaa_dursun Hastaneye gittiğim de 32 haftayı doldurdum 37 ye kadar çalışmak istiyorum çalışabilir raporu almak istiyorum dedim ama vermediler ne yapabiliriz iş yerine her hangibir zorluk çıkar mı
mucizemm_3 fatmaa_dursun neden vermediler. 32 haftada rapor alamazsanız çalışır veya çalışamaz paranız yanabilir
Kubra-kurt-aksoy fatmaa_dursun bu ne saçmalık neden vermediler ki anlamadım. Bende öğretmenim çalışamaz raporu aldım. Vermeme gibi bir lüksleri yok bence. Aceba riskli bir gebeliğiniz mi var 🤷🏻
fatmaa_dursun Kubra-kurt-aksoy riskli gebeliğim yok devlette muayene bile etmeden çalışabilir veremem çalışamaz verebilirim dedi sadece
fatmaa_dursun Burda özelde bir hekime gidiyordum özelin yazdığı rapor geçersiz oluyormuş bende devlet hastanesinden kadın doğum doktorundan randevu aldım fakat çalışabilir raporu veremiyoruz pandemiden dolayı diyor aile hekiminin verdiği geçerli olur mu
gizemozdemir1990 fatmaa_dursun bende ozel hastaneye gidiyorum ama hastanenin sgk anlasmasi var rapor aldim. Sizin hastanenin shk anlasmasi mi yok?
Kubra-kurt-aksoy fatmaa_dursun ilk defa böyle bir şey duyuyorum üzüldüm açıkçası sizin adınıza bence başka bir doktora gidin
Figencakici @fatmaa_dursun Çok enteresan ben istedim sorgusuz sualsiz verdi hemde devlet hastanesi yani
fatmaa_dursun Kubra-kurt-aksoy gitmeyi düşünüyorum randevu aldım başka hekime ters birine denk geldim heralde
OZLEM_2576 fatmaa_dursun gebelik iznini doğum sonrası kullanmak istiyorsun sanırım. Başka bir doktora gitmende fayda var çalışmak istiyorsan. Rapor alana kadar farklı doktorlara gidebilirsin.
Loveme Nasıl yani özel hastaneden rapor alsak geçerli olmuyor mı illa devlete mi gitmek gerekiyor para açısından mı yoksa işyeri mi kabul etmiyor
gizemozdemir1990 Loveme gittiginiz hastanenin sgk anlasmasi varsa rapor verebiliyor, hanimefendi bence tam anlatamamis durumunu