Merve3460 az hissediyor olman sorun değil hiç hissetmiyorsan sorun olur canım sıkıntı yapmana gerekyok bazen sadece kıpırdıyorlar elini koyduğunda hareketleri hissedersin zaten. Bazende aşırı hareketleniyorlar ben çilek yeyince bişe oluyo benim kıza hiç durmuyo maşallah ama bazende okadar sakin hareket ediyorki elim karnımda bekliyorum