sedaaa
evet canim buyuk ihtimalle oyledir ben 2 hamileligimdede yasadim suan 3. gebeligim 21.haftadayim 2 haftadir cekiyorum bgn dr.uma soyledim bebek henuz o.kadar buyuk degil baski yapamaz dedi 8. aydan sonra olurmus bu tür agrilar seninki buyuk ihtimal oyledir...Rabbim bir avazda kurtarsin insallah.