Susam1 Mom850 hamile olmayı isteyip zumba yapmak tabi ki tehlikeli ilk 3 ay dikkat edilir ya hani bilmeden yanlış hızlı hareket yaparsan sorun olur.. Spor eğitmeniyim ben bu arada
Fatosef Mom850 hamileliğin ilk ayları tehlikeli olabilir zumba fazla hareketli çünkü. Ben bi ev süpürdüm ve ona rağmen düşük tehlikesi yaşadım. Bence dikkat edin hafif egzersizler var nette onları deneyin.
yarencaliskan Ben pilates ve zumbaya gidiyordum o sıra hamile kalmışım ve bebek gelişmeyip düşük yapmıştım sporu bırakınca hamile kaldım ilk aylar çok tehlikeli kesinlikle yapma
Fatosef Bfduam teşekkür ederim 11 haftalikken yaşadım çok şükür progestan hap ve iğne ile atlattım. İlk aylar bebeğin tutunma zamanı olduğu için gerçekten en ufak hareket bile tehlike arz edebiliyor.
Bfduam Fatosef o süreçte dikkat etmeli zumba çok hareketlidir cesaret işi yeltenmek bile. Geçmiş olsun, Allah sağ salim kucağına aldırsın inş.