Ozlemermiss56 Bebek hareketleri ile ilgili dr banu çiftçinin çok güzel video anlatımı var.
Kesinlike tekme saymanın yanlış olduğunu savunuyor sebebinin ise her bebeğin karakterinin hareket halinin farklı olduğu için.Yani sizin bebeğiniz bu zamana kadar çok hareketli olupta bir anda azaldıysa doktora görünmek gerekiyormuş.Ama genel olarak sakin, hareketleri az olan bir bebekse ondan fazlasını beklemek yersiz olur.
Bir de kesinlikle bebeklerin günü gününe tutmuyor.Net✋🏻