Piser Kızlar arkadaşım için sağlık ocağına gittik pozitif dedi ama kaç haftalık olduğunu belirtmedi pek fazla da ilgilenmedi başından atmak için geçiştirdi gibi geldi hamile mi sizce yada kaç haftalık anlayan yardımcı olabilir mi? 
Yagmur8001 Piser Testiniz pozitif hayırlı olsun , ancak tsh değeriniz için dahiliye uzmanına görünmenizde fayda var yüksek çıkmış , ilaç verirler gebeliğiniz süresince kontrollü şekilde kullanırsınız
Yagmur8001 Testiniz pozitif hayırlı olsun , ancak tsh değeriniz için dahiliye uzmanına görünmenizde fayda var yüksek çıkmış , ilaç verirler gebeliğiniz süresince kontrollü şekilde kullanırsınız
Miranmiray Arkadaşlar ben dün adetime 6 gün kala kan tahlili verdim bugün sonucum çıktı sonuç 1.2 idi sizce gebelik olma ihtimali varmı böyle düşük çıkıp sonradan yükselen var mı aceba?? erken mi verdim kan ondanmi düşük lutefn yardımcı olur musunuz
Deletedmom_5 Piser hamile ama tsh çok yüksek ilac kullanıp düzene girmesi gerekir bebeğin gelişimi için çok çok önemli mutlaka doktorla görüşsün