ozlemzkn Krizantem_ ben de öyle yapacagım da son şeklini vermek için tam detaylıca öğreneyim dedim dedim canım bez, battaniye vs😊
Basakgul ozlemzkn tulum ya da alt üst takım zıbın çorap eldiven şapka battaniye bez (genelde hastaneler veriyorlar ) bu kadar ☺️
Canimoglummmm ozlemzkn Tulum, altına zıbın ,çorap (zıbın altına üşür diye) battaniye şapka eldiven bez yeterli canım başka bir şey almadılar bende.
Snms17 ozlemzkn bende sizin gibi tecrübesizim . 10 lü hastane çıkışını tam takım penye battaniyesi, eldiveni vs. Hepsini ayrı poşeti ile valize koydum. O şekilde verilecek , artık onlar ne isterse alsın içinden giydirsinler :)
Busehnm ozlemzkn gunluk giydireceginiz kıyafetlerden verin, odaya getirilince değiştirir hastane çıkışlarından giydirirsiniz dediler bana, ilk giydirirken ne kadar silinse de bazen kan ya da dogum pisliğinden batabiliyormus
Sadece_anne Ben özelde yaptım 2 sene önce. 1 adet bebek bezi 1 adet çıtlı zıbın 1 adet ya tulum yada alt üst takım 1 çift eldiven 1 adet bere 1 çift eğer ayaksizsa çorap 1 adette mevsimine gore ince veya kalın battaniye. Ben bu sekilde verdim yeterliydi.
fatmacos ozlemzkn 5 li hastane çıkışı bide battaniye verseniz yeterli zaten yanınıza gelince siz değilim yaparsınız gerektiğinde aksi bş durum olursa da onlar sizden istiyo zaten
Beyzan ozlemzkn 10 lu takımın tamamı çok geliyor çünkü setin içinde hem alt üst hem tulum oluyor siz isterseniz ne giysin istiyorsaniz onu verin ya da isterseniz komple verin onlar secsin artani versin ben bir iç zıbın ve alt üst takım ile şapka eldiven vereceğim kıyafet olarak bir de bebek bazı ile penye battaniye vereceğim 2 sene önce doğum yaptim o zaman ebeler fazlalık olanlari geri vermisti ama simdi korona var o kıyafeti valize koymak ya da giydirmek sağlıkli olmayabilir
Susam1 ozlemzkn ben bilmiyorum ama koyduklarım 5li hastane çıkışı, 1 zıbın,1 bez, 1 tane penye battaniye
Hicran27 ozlemzkn benim ilk doğumum 5li hastane takımı bide normal yenidoğan bir atlet normal bir kalınlıkta battaniye bez o kadar ayrı bir poşet yaptım ayreten yedek çok şey koydum valize
ozlemzkn Hicran27 teşekkür ederim yedek olarak valize ben de alacagım, hemşireye vereceğimi vs ger şeyi ayrı ayrı organizerlere koyuyorum
momof3 ozlemzkn İç zıbını,alt,üst,çorap,eldiven,bez,şapka 🙂 bir kese yapmıştık ilk verilecek kıyafetleri.Direk keseyi verdik,kendime de kese yaptım pijama çamaşır atlet vs..Direk çıkarıp verildi kolay oldu karışmadı