5 yıldan sonra gelen mucizem..
Anne olmak için hep dua ettim. Hayırlısını nasip etsin bana Allah diye çok şükür 8 ay önce onun haberini aldık. Her doktor randevusu dan sonra ağlamak ile geçti zamanım. Bebek iyi ama sen bebek sağlıklı ama sen!
Kanım pıhtılaşmıyor benim arkadaşlar. Dünyada 15 16 kişide gebelik görülen bir rahatsızlık bu bendeki. Ama bu anne olmama engel değil dedim hep. Ve Allah’ıma sığındım bana hayırlısı ile nasip et diye. Çok şükür şuan 34+1 haftalık olduk ve 35 nci haftada bende kanama bekleniyor diye bebeğimi alacaklar 😔oysa daha çok kücük değil mi 😣😣😣geçen cuma 2400 idi kilosu şükür ama gebelik şekeri çıktı bu seferde solunum sıkıntısı çeker küvoze girer diyorlar. Aynı hastanede yogun bakımlara alınabilirmişiz veya aynı yerde boş yatak yoksa başka şehire sevk bile… 😔 😔 Doğum için haftam küçük olacagı için 2 gün suni vericez dediler. Açılma olmaz ise sezeryan ki benim durumum da sezeryan önüne geçilemeyen bir kanama demek 😣. Burada her dua isteyen arkadaşa dualarımı ettim. Lütfen şimdide bu mübarek günlerde ben sizlerden dua istiyorum… Yavrumu kucağıma sağlıklı alabilmek için.. Onun yüzünü görüp büyütebilmek için😔🙏