38+4 haftalığız ama ne belirti var ne başka bisey sadece 33 haftaliktan beri sancimiz var ben çok hissetmiyorum 🤦♀️ Korku heycan mutluluk çok fena sardı çok fazla sulu göz oldum herşeye ağlıyorum nerdeyse peki ya siz neler yapiyosunuz ne durumdasınız kaçıncı haftadasınız güzel anneler 😊🌸
Bide ben kendimi böyle çok çirkin hissediyorum sizdede var mı 😒😒