Kızlar dün sabahtan beri vajinada çok yanma hiç geçmeyen bi ağrı ve baskı var. Oturup kalktıkça yürüdükce, oturdugum yerde ağrı hiç durmuyo çok fena. Yarın sabah doktora gidicem ama içim içimi yiyo. Enfeksiyon olmuş olabilir diye düşünsem başka bi belirti yok enfeksiyon olsa başka şeyler de olması lazım. 24+2 deyiz. Böyle bişey duydunuz mu gördünüz mü bi fikriniz var mı acaba? Çocuğun hareketlerini hissediyorum ara ara pıt pıt hareket ediyo. İnşallah kötü bişey değildir