merhaba hanımlar, nerdeyse 22. haftamdayım bu sabah uyandığımda atletimde 1 tl büyüklüğünde ıslaklık vardı (sol göğüs tarafımda) atletimi değiştirdim ve şimdi bununda ıslandığını farkettim. baktığımda meme ucumdan sıvı sızdığını gördüm (yine sol göğüs) aralıklarlar sızıyo rengi yok. dün misafir ağırladım karnımın üst kısımları ağrıyodu acılı bi şekilde özellikle oturup kalınca daha önce hiç olmamıştı fazla ayakta kaldığımdan olabilir diye düşündüm. uyuyup uyandığımda geçmişti zaten bugün iyi hissediyorum, bunlar normal midir?