1234coh 9+2 günlüğüz tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. Bugün gittiğim bir doktor tüp bebek olduğu için normal yolla doğum yapamayacağımı söyledi. Tüp bebek olup normal doğum yapmışlar var mı aramızda 💚
ilkannelikkk 1234coh Uzak durduğum doktor tipi. Benim doktorum sen nasıl istersen öyle olucak dedi. Tüp bebek diye sezaryen olmak zorunda değiliz. Bizler de normal hamileler gibiyiz. Tamamen sizin tercihinize kalmış bir şey. Ben normal istediğimi söyledim doktorumla ona göre hareket edicez. 💐
1234coh ilkannelikkk yani pek bilgim yok fakat şuan ama sonuç olarak anne uygun bebeğin de sağlığında hiç bir şey yoksa doğum şekli ona göre konuşulabilir. Cevabınız için teşekkür ederim. 💜