Seyda_yekta Hangi hastane ve hangi doktoru düşünüyorsunuz ben özel altınkozaya gidiyorum hasan İpek doktorum
Ezgisn Seyda_yekta Adana şehir hastanesi Sefa Arlıer doktorum çok iyi kendisi için iskenderundan oraya gitmeyi düşünüyorum 🌸
Seyda_yekta Benim hastanemdeki hasan İpek ve ersin surmelileri çok ovuyorlar bende doğum için kararsız kaldim
Lulemom Ben atatürk caddesinde kliniğe gidiyorum. Erdal candan doktorum. Acıbadem yada güzelyalıda yapıcam doğumu da henüz karar vermedik☺️
Caglacayir Seyda_yekta evet gerçekten biraz pahalı 5 ile 7 bin arası değişiyor doğum ücretleri maalesef