Busrakrca bende cok şiddetli bas agrısı oldu , gece de eklem agrıları olunca sabah hemen test yaptırdım , koku ve tat gittiyse kesinlikle test yaptırın bence. Su an 4.günüm daha iyiyim ama ara ara bas agrılarım devam ediyor , c vitamini takviyesi öenmli ; bol su , sogan , sarmısak önemli dedi doktorum da. Bebege gercekten bir zararı olmuyormus gecirip dogum yapanlarla da görüstüm biraz rahatladım acıkcası 🙏