Defnenaz2766 suan 11 haftalığım canım .kimi doktor çok riskli olacak diyor kimi doktor korkma riskler varsayımdır diyor .Suan kafamı hiçbirseyş takmıyor,hamileliğimin keyfini sürüyorum 😍 mide bulantısı haricinde şikayetim yok canım .Gerçi eskiye nazaran bulantılarım da azaldı artık .. senin nasıl geçiyor hamileliğin kaç haftalıksın