Çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi sağ salim geciririm korkuyorum evham yapıyorum çünkü ilk hamileliğimde de düşük yaptım karın ağrısıyla ama 8. Haftada oldu şimdi bu hamileliğimde 13 haftada başlayınca gecmeyince insan korkuyo yine mi aynısı olcak diye