Şeker yüklemesi çok basit ben çok tedirgin oluyordum içtiğimiz glukoz rahatsız eder vs diye. Ben Elmalı olanı içtim çok basitti. Ama yanımda 2 arkadaş çilekli içti ve biri çok kötü oldu midesi bulandı başı felan döndü. Fikir olsun bence Elmalı deneyin 😋