[silindi] Benimle aynı durumu paylaşan bebek isteği olan herkese ama herkese Rabbim şu güzel ayın yüzü suyu hürmetine isteyen herkese hayırlı haberler almasını nasip etsin inşallah 🙏 tez zamanda bizde annelik duygusunu yaşarız inşallah 😔😔🙏🙏🙏
mrveyvz [silindi] Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun boş bırakmasın inşaallah sizede nasip olsun 🤲
Mrv239_ [silindi] İnşallah canım bende tedavi görüyorum.bana da dua edin bugün kontrolüm.var yumurta gelismis.mi.diye bakacak doktor inşallah gelismistir
[silindi] Mrv239_ inşallah gelişmiştir hayırlısı ile. Güzel günde güzel sonuçlar alırsın inşallah 🙏 sonucunu paylaş bizimle de 😊
Mrv239_ [silindi] bilmem.canim doktor da yeterli dedi de 1 tane olması üzdü beni 2 3 tane olsaydı keşke
[silindi] Mrv239_ yok üzülme canım nasip bu işler. 1 tane olsun hayırlısı olsun sağlıklısı olsun önemli olan bu zaten