merve031 36+0 ım dün ağda yaptırdım doktoruma sormuştum önce hiç bişey olmaz dedi kuaföre de pudra dökmesini istedim bolca döktü ve hiç acımadı hiç bir sıkıntı da olmadı dediğiniz gibi günümüz yaklaşıyor artık ne olacağı belli değil temiz gitmek güzeli ama yaptırırsanız bolca pudra döktürün ve yattığınız yerin yanlarından tutun bu kadar yinede siz karar verin 😂