Merhaba arkadaşlar, daha önce ekimde kalp atışı görülmemesinden dolayı1 kürtaj, aralıkta bir kimyasal gebelik geçirdim. Geçen ay gebe olduğumu farkettim bu sefer çok üzerinde durmadım hemen doktora gitmek istemedim 6 haftalık olmasını bekledim. Bugün sat’a göre 6+2 olduk kontrole gttim. Ultrasonda 5+5haftalık göründü, crl (bebeğin boyu) 2.3mm çıktı hatta Kalp atışını gördük. Doktorum bir sorun olmadıgını gelecek hafta kalp atışını duyabileceğimizi söyledi.Önceki kaybımdan dolayı tedirginim neden haftası düşük çıktı, neden bebeğin boyu az çıktı diye , var mı benim gibi olan aranızda🙏🏻🙏🏻