Kızlar bugün kontrolüm vardı bebeğimin kafası 3 hafta önden gidiyomuş normal doğum zor görünüyo dedi doktorum bu durumu yaşayıp normal doğuran oldu mu kilosunu da kendi doktorum 3600 ölçtü kendi kliniği olan başka doktor ise 4200 ölçtü devlete de gitmeyi düşünüyorum ama bugün çok yoruldum 2 gün sonra gidecem 🙁