Merhaba anneler şuan çok çaresiz hissediyorum bebeğim 29+2 doktor kontrolüne gittim bebeğin başı ve ayakları elleri 29 hafta ama karnı 26 27 hafta suyunda azalma var ve bebegin karnı zayıf dedi doktorum nts girdim nts iyi dedi bebeğin suyunu ve karnını büyütmek için ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 😞