Bsmlh Tugce0133 ben sizden baya baya ıleri haftadayım sanırım hep yatıyorum 2 dolanıp evin içinde bende sıkılıyorum İnan ama saglıkla gelsın zamanında gelsınde 🤲🤲
Serpiltsn Tugce0133 bugün 11. Haftaya girdik biz de çok şükür herhangi bisey belirgin yok cuma ikili tarama var onu bekliyorum 🙂
04052016mh Tugce0133 13+2 den selam 😊 2.bebeğim aşermem falan olmadı genel olarak rahat bir hamilelik geçiriyorum çok şükür ilkte de öyleydi ☺️
Serpiltsn Tugce0133 hakkımızda hayırlısı insallah temiz çıkar sonuçlarımız 🤲🏻En son ne zaman gittiniz kontrole
Bsmlh mucizemmmmmmmm 23 şeker cıktı 26 da suyum azaldı 27 direnç cıktı az kaldı doğum olacak derken sükür 32 geldim ciğer geliştirici yapıldı nst sancı lekelenme çıktı 34+3 geldim elhamdulillah 🤲🤲 dayanırsa artık zorlamayacak 37+2 alacak doktorum🤲
mucizemmmmmmmm Bsmlh inslh sağlıklı bir şekilde gününde alırız kucagimiza canım benimde erken doğum riskm var Allah yardımcımiz olsun
Tugce0133 04052016mh Benim de ikinci bebeğim ilk gebeliğim çok rahat geçti bu biraz çektirdi ilk haftalar şimdi çok şükür iyiyim ☺️
Bsmlh mucizemmmmmmmm ilaçları verdı degılmı kalkma hep yat canım bak ben dayandı yavrum inşallah senınde dayanacak 🤲
mucizemmmmmmmm Bsmlh Ay inslh canim gününde gelsin evet ilaç kulaniyorum bide iğne her hafta vuruluyorum