Gamzeeakt Ben 34+3 günlük hamileyim meryem ana otunu şimdiden alıp suyu koyup okumalı mıyım yoksa sancılarım gelince mi suya koyup okuyacağım
Yesimmm12 Gamzeeakt önceden yapıp suya koyup doğuma giderken yanında götürüp icenlerde var sana kalmış ama daha erken
irem_kizil21 Yesimmm12 ben 38 haftalığm bebegim doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş simdi yaparsam kanala girer mi sizce ? Dogum başlar mi yani