papatyasever34 sizi çok iyi anlıyorum, bende boş gebelikten kürtaj olmuştum geçen sene Şubat ayında, kürtaj olacağımı duyduğum an yıkılmıştım, 7 ay sonra yeniden gebe kaldım ikizlerim olacaktı ama geçen ayda erken doğum yaptım oğluşlarımı kaybettim malesef😔 Rabbim kimselere evlat acısı yaşatmasın sağlıklı bir gebelik ve sağlıkla evladını kucağına almak nasip etsin inşallah bu mübarek günlerde🤲🏻