Ey_ser Kızlar az önce doktordan geldim 36+6yım doktorum ultrasonla baktı sadece başı aşağıda kilosu iyi dedi bende 3 var mı dedim iki buçuğu geçmiş kilosu dedi sadece bir hafta yada 10 gün sonra gel dedi hiç bişi anlamadım bu doktordan ben ya ha bide nst ye girdim ona da bir açıklama yapmadı
Defneninannesii01 @Ey_ser kiz ben catlardim öyle doktorda degis doktorunu yaa adam akilli cevap bile vermemiş iki duzgun tatli lafa ihtiyacimiz var
Ey_ser Defneninannesii01 gerçekten ya daha bu saatten sonra gerek yok canım belki bir haftaya doğum yaparım ü
denizkizim çatı muayenesi son haftalara doğru doğumu tetiklediği için kanama vs bi sıkıntı görmediyse yapmamış olabilir. nst ile ilgili bi şey demediyse de sancınız yok demektir çünkü sancınız olsa bilgisini verir ve sancı hissedersen hemen gel der. demek ki bebeğiniz gününü bekliyor evham yapmayın🌸
hilal_au Herşey normalse doktorlar da fazla açıklama yapmıyor, benimki de öyle. Çatı muayenesi son anda da yapılabilen bişey, hatta önceden yapılmasının fazla da bi faydası yok. Rahat olun