SenaBilir değişebilir diyorlar ya bunu en baştan söylemiş olup bekleyelim bisey demiyim gibi aciklama yapsaydi doktorum bende sormazdim.kiza benzettim fakat gostermiyo dedi. Guzel heyecan i bile eksik kaliyor yasayamiyosun malesef.12 ve 13 haftada ikili tarama için gitmiştik su an 15 hafta içindeyim beklicem öyle gidicem hareket edip meyve suyu icio öyle gidicem ki en azından net biseyler duymak istiyorum . Gidene kadar da 17 hafta bitmis olur. 18 de iken giderim bi sıkıntı olmazsa inşallah yine göstermezse nazlı bebisim 20 haftada detaylı da kaçacak yeri olmaz görürüz biseyler ☺️😊🐣