Kızlar 11 mayısa sezeryan şa dogum yapıcam allahın izniyle ama vajinamda inanılmaz bi sızlama var kalkoyorum yürüyorum geliyorum gidiyorum bstıyor gibi idrarımda vs yanmada yok bu arada sizce neydrn kaynaklanıyor olabilir dok. Aradım bebek alta gelmistir dinlen dedi ama tatmin etmedi beni yasyan varmı bu durumu