219Eyll Merhaba hanımlar 5+5haftalık hamileyim .bugün çok başım ağrıyo sersem gibi oldum iyice, ağrı kesici parol içsem bir sıkıntı olurmu sizce
Kmlltfy50 219Eyll olmaz cnm doktolar gunde 4 saat ara ile 4 tane icilebilinir diyo ben 3. Gebeligim digerleeinde migrenim oldugu icin cok bas agrisi cekmistim hep iciyordum sukur hic bisey olmadi
agustosannesi1 219Eyll 12. Haftaya kadar sabretmeye çalış. Bir iki gün deliksiz başım ağrır benim de seni anlıyorum.