Savciergoc Gulsah94 bence bu haftalar tahmin iÇin biraz erken gibi benim doktorum 12. Hafta da erkek dedi ama 16 da gidince kesin kız dedi bebeklerin üreme organı 14-15.hafta da gelişimini tamamlarmış diye duymuştum,sağlıkla kucağınıza alın inş ❤️
Mlktprk Nesli2389 canım keşke anlasam da baksam ama inan ki hiç anlamıyorum sadece post görünsün diye yorum yaptım öyle😊
Gulsah94 Savciergoc çok teşekkür ederim sizde öyle ☺️ Evet biraz erken ama burda 10 haftalıkken tahmin yapıyolar ya merak ettim bir ay sonra gidixem doktora nasıl geçicek bir ay bilmiyorum 🤷🏻♀️🙈
Savciergoc Gulsah94 geçmiyo gibi geliyo ama inanın geçiyo hem de çok hızlı geçiyo bende dün gibi öğrendiğim gün şimdi 38 in içindeyiz ve her an minik hanımı bekliyoruz artık 🌸🤭
buket71 Gulsah94 benim tahminimde kız bence ☺️ Bende 10+2 haftalığım bi oğlum var 3 yaşında insan yani merak ediyor sağlıklıca doğsun bebişlerimiz