NebahatBoncuk Merhaba bayanlar. 33 haftalık olduk cok sukur ama 2 gundur filan yatakta donerken yada otur pozisyondan ayaga kalkarken rahim kaslarimi hissediyorum resmen. Bu neden kaynakli acaba. Artik dogumami hazirliyor kendisini
Mlkrfk NebahatBoncuk bende 33. Haftadayım aynı durum bende de var kasıklarıımn oradaki bacak bitimindeki kasalarım çok ağrıyor hele ki sol tarafım yürütmüyor bile. Bu geceden beri de rahim de batma hissediyorum bebek hareket ettikçe iğne batıyor sanki çok canım acıyor. Her ihtimale karşı erken Doğum Önleyici hap kullanıyorum birde magnezyum kramp için. Ama beni de korkutuyor bu durum 😐
Bsmlh NebahatBoncuk benımde aynıydı cnm 34+3 hala aynı bide bebek hareket ettikçe idrarım cok geliyor enfeksiyon da cıkmadı☺️ Normal artık sanırım hepsi
Mlkrfk NebahatBoncuk inşallah 🙏 kilo aldırmaya çalışıyorum ama ne kadar işe yarar bilmiyorum doktor sürekli kilosu az diyor psikolojik olarak çok kötü yapıyor bu durum beni ama bende yitebildiğim maksimum düzeyde yemeye çalışıyorum insanım bende midem bulanıyor artık
NebahatBoncuk Mlkrfk banada oyle dior doktorum yemekten ben sistim bu cocuk kilonalmiorum kafayi yicem
Zeyykizil Mlkrfk muz ceviz ve kaşar peyniri bebeğe kilo aldıran besinler bunları bir tık arttırabilirsin
Hey123 Bende bu tarz sıkıntılar çekmeye başladım bu hafta da. 33+1 im. Galiba sona yaklaşıyoruz hanımlar 😂😂😂
Nurcanakkaya NebahatBoncuk bende yaşadım 33. Haftada kızlar hatta o kadr şiddetlendi ki iğne gbi batması Bi gece acile bile gittim 34. Haftada erken doğum sancısı geldi nst de çıktı serumla durduruldu şuan 36. Haftamdayız
NebahatBoncuk Nurcanakkaya yaaaa oylemi. Bak simdi korktum valla. Bende normaldir diorum.hani son aylar artik
Nurcanakkaya NebahatBoncuk bende öyle zannediyordum bende bu şekilde oldu ilk gebeliğim birde, korkmuştum inşallah sizde olmaz böyle bir durum
NebahatBoncuk Nurcanakkaya cok agriyor rahmim resmen bisey itekliyor sanki rahmimi sizdede mi.oyleydi bide kasiklarimin alti agriyor