Sedanur55 Bayanlar 30 haftalik hamileyim..Parmak eklemlerim agrimaya basladi bu sekilde sorun yasayan oldu mu acaba??doktora giden var mi?
Ceylin Sedanur55 benim de el parmaklarım kapatıp açınca çok acıyo ve ağrıyo. Şişkinliktendir diye düşündüm.
essrakenan Sedanur55 bende de ayni durum oluyor.doktoruma sordum artik son aylarda sislik oluyor odem falan oldugu icin eklemlerde bosluklar olusuyor ondan dolayi normal bu agrilar dedi...
zanimo Sedanur55 benimde parmak eklemlerim zor bükülüyordu doktora söyledim ilaç verdi onu kullanıyorum mecbur.biraz rahatlattı çok şükür yoksa dayanamiyordum sabah agrisina
aysegul1414 Sedanur55 aynı sorun bende de var malesef uykudan uyandığımda oluyo doktora sormadım şiştiği için oluyo
FatihBatur Ayyyyy evet 37 haftalık hamileyim o parmak agrilari varya mahvetti beni bide ben parmak kitlatiyorum sürekli kitlatinca uyuşuyor kitlatmayinca parmaklarımı hissetmiyorim gibi oluyor 😥
Sedanur55 Beni de birkac gundur zorluyor da acaba normal mi bilmiyordum🤔Doktora gittigimde soylemek lazim o zaman bu donemlerde oluyor galiba😔