Esra_80 Kızlar ben 28+6 oldum bugün Sabah ilk kalktımda rahmimde bir agrı oluyor neyden kaynaklı yaşayan varmı 🙄Bel agrısı başladı 🙃 sizlerde durumlar nasıl 😣
kubr_pak Esra_80 33+2 olduk bizde, inanılmaz bi bel ağrısı yaşıyorum ve sola yatmaktan sol kalçamı hissetmiyorum artık
Nuray11 Esra_80 28+1 haftalığım samcılarım oluyodu benimde erken doğumdan hastanede yatıyorum nasipse taburcu olucam bugün
merrveguul Esra_80 Bende 29+3 üm ¾ gündür bende böyleyim. Korktum açıkçası bu zamana kadar hiç yaşamamıştım böyle. Doktorum bu tarz durumların olabileceğini ama çekilmez hale gelirse takip edilmesi gerektiğini söyledi. **Tabi kontrol ettikten sonra.
Esra_80 damlali işte Anladım hamile olduğumu önceden kızım bana zorluk yaşatmadı sabah kalkarken anlıyorum 🙃🤗 Bel agrısı çok fazla olmaya başladı 🙄
Nazli_01 Nuray11 ay bende 28+1 ım 2 gundur karnım tas gıbı vede gobegımın ust kısmında gereksız agrı lar oluyor neyden kaynaklı cozemez oldum
kubr_pak Esra_80 Son zamanlar daha zor geçer derlerdi, inanmazdım ama gerçekten öyleymiş uykular haram oldu artık
Esra_80 merrveguul çok şükür çekilmez hala gelmedim rabbimde yaşatmasın sabrını verir elbet te 🙏🏻 Ara ara olmaya başladı Rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻🤗