Susam1 Mumyy Gökçe zaten kendi başına çok şık bir isim kendi adım diye demiyorum 🙊 Nil ekstra olmuş gibi tek daha güzel BENCE
Mumyy zeynepylmz öyle mi diyorsunuz ben diğerine yakındim ama Nil Gökçe daha mı uyumlu oluyor soy ismimiz de şirin
zeynepylmz Mumyy Gökçe Ece pek uyum sağlamıyor bence ama sizin içinize sinmesi önemli sağlıkla gelsin bebeğiniz 🌸
Mumyy zeynepylmz Gökçe yi eşim çok istiyor kırmak istemediğim için koymak istedim yoksa 2 isim pek tercihim değil
Mumyy Susam1 gökçe ismini eşim çok istiyor oglumuZ var ismi Göktuğ. Ben de kendim bir isim koymak istiyorum yoksa 2 isim pek tercihim değil oglumuzda tek isim koymustuk