Bimden aldığım anne yanını yıkamadım henüz, yıkamayı da düşünmüyorum. Ütünün buharı ile geçerim bir diye düşünüyorum.
Bebişin kıyafetlerini ise 30°de en kısa programda beyaz ve renklileri ayrı ayrı yıkadım. Renklileri yıkarken ne olur ne olmaz diye renk koruyucu mendil de koydum.