Zeynep0606 Arkadaslar merhaba erken dogum riskimden dolayi 6 gundur hastsnede yatiyorum bugun adalat crono 30 mg lik bir ilaca baslandi sabah aksam icicekmisim kullanan gebeler tecrubelerini paylasirsa cok sevinirim. Faydasini gördünüz mü?
Hayalhira Zeynep0606 var canım bende 28.haftamdan bu yana kullanıyorum şuan 32 hfta olduk ağrıları durduruyoruz günde 3 defa kullanıyorum ben
Zeynep0606 gizemozdemir1990 banada kasilmalar icin verdiler sabah aksam iciceksin dendi suan hastanedeyim umarim bana da iyi gelir@Bsmlh @-yesim- -yesim-
-yesim- Bende kullandım 3 hafta 37 de bıraktık 38 oldum şimdide bebek gelmiyor yan etkilerden birisi var olan kasılmalarıda hissetmiyorum
Zeynep0606 Yuceroglu bende gunde 2 kere alicam cocuk hic kilo almamis 5 gunde cok uzuldum bugun hastanede yatiyorum beslenemedi sanirim